090309

2009-03-09 @ 16:55:57
Tjabbahejjjjj :D
Hah här känner man sig normal ;o Jaja,
Idag har jag varit i CEPEE skolan -.-'
Vi har haft Matte *suck*, å bild/eng. Vi har gjort nå himla djur i nå lera haha, mitt blev juh snyggast! :D
Nora e osnäll, hon kallar mig osnela saker (ni vill inte veta vad.) :'( David med för den delen heh.. :/ När jag kom hem så skulle vi fara till Elevesju och slänge en massa saker för pappa och farmor har städat asmikke idag. (Farmor tog på sig den stora uppgiften och snäda mitt rum, stackars henne HAHA, ni som har varit hos mig ver vrf xDDDDD.) Idag blire bara tråk, vill vara med ngn men ingen svarar på sms :'( RING MIG! :D <3 Har slut gratis sms och pengar :'( Puss <33 Ps. snälla,snälla suger :( Och You're my world-Emilia äger <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback