030309

2009-03-04 @ 10:58:14
Tjoo, skrev inge igår men jag hade ganska fullt upp. Kommer nu istället. Igår var jag på stan med Lovisa, vi hade ganska kul x') Jag köpte en tröja och la undan en tunika för jag hade inte mkt pengar med mig :(

Efter stan så for jag, Hanna och Julia till stallbalans och red drop in. Jag hade Ange söt <3 Så jävla pigg men men hah :P Gick på tygeln i volten och skv, haha på spåret ville han bara springa. Då vare bara att ta jävligt mkt förhållningar. Red på det starkare bettet så var försiktig att ta hårt, men när jag fatta glp så drog han tp iväg, då tog jag lite hårdare x')

På kvällen testade jag mina kläder, både dom nya och dom från Ellos :D HAHA det var en tröja som skulle vara 34/36, Den var som 40 ;oo Den var nästan förstor för mamma xD Inte bara lite fel i produktionen x)

Sen såg jag på mästarnas mästare, och efter det Liverpool mot nå lag haha xD Sen  somna jag nästan med Ajax som huvudkudde i soffan xO Mindagvarkul :D Hejdåå <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback