020309

2009-03-02 @ 15:29:35
Sho bre vad händer jao peace bre :D
HAha skoj jag har åt dendära tanten hah xD
Somvanligt fortsätter sökndet efter sköthäst, man blir bara mer och mer frustrerad när inte ägarna svarar på ens mejl :( Jaja, bara att bryta ihop och komma igen.

Igår var vi på Gråsjälören och kolla islanshästar (Y) Men bara för att jag hade fått låna syrrans kamera så laddade tp batteriet ut dirr för att det var så jävla fucking kallt. Blev bara en bild på småpånisarna ):
Hah när vi var och borsta tänderna så kom det ett sms från
Julia: Hej vad gör du?
Då svara jag: Borstar tänderna,
Julia: Du gör ju tp det hela tiden
Jag: Haha bra för tänderna you know, haha sämst humor, typ garva i en timma ;o haha xD

Idag har jag å Helen spelat kort tp hela tiden hah,. 20 i 4 äre tandläkaren :((( HATARHATARHATAR

Imrn ska man å rida på SBB om vi får nån sjuts :P
Då vill man ha Dokka för vi ska rida uttt (YY) <3 Dit ska man föresten med Julia och Hanna <3 :P
Hejss <33

BTW fått en ny påni på ridskolan, bara sett på bild men jag är jävligt klad för det är en c-ponny, då kommer man troligtvis få rida den snart, jobbit när man inte får rida storhästarna än :( Hejss <333 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback