270509

2009-06-02 @ 19:18:23

Hej igen.
Onsdagen den 27 maj måste få ett eget inlägg, det var så sjukt underbart <3 
Började kl: 08.30 (yääääyyy, 10 min senare än vanligt haahh.)
08.45 går bussen till Boden å Lazergamet. Spelar till ca; 13.00. Kmr ej ihåg, kanske har ett sms där det står att vi ska till badet. Ska kolla. FAAAN, hade inga sms ;( Jaja. Sen for vi till badet å åt litegranna. Det var mumsigt =D Sen så badade vi i typ 3 timmar. ASIGT KUUUUUUL :D <3 Sen for vi hem till Luleå och alla gick hem till sig. Så jag gick å la mig å såg på teve till klockan var typ 15.55 då gick jag och gjorde mig iordning för skol middag på 'Resturang södra hamn'. Det var asgott. Kinamatbuffé. Ni kan tänka er hur de smakade haha :D For hem vid typ 21.15 =) Då gick jag å la mig å såg på Teve. Sen sova.. Bild kommer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback