020609

2009-06-02 @ 18:54:00
Eheheh, döda mig inte för mitt fåliga underhåll av bloggen :'s
Har haft ganska fullt upp, men det sägerjag hela tiden, så det måsta vara sant.

Torsdag 28/5. MY BIRTHDAYYYYY :D Fick 300 kr presentkort på HM , 300 kr löst, en plåtbörs, en ny ridväst, fast har inte köpt en, vet inte vilken jag ska ha. Samma med fotbollsskor. Ett jätte sött halsband av Maja och Anna :) Chillade hela dagen och hoppade studsmatta hah.

Fredag 29/5. GRATTIS TOVE :D Inge spec i skolan. Hade gympa 11.20 trorja. Så vi slutade 13.00 typ. For hem, gick ut med hund (suck.. hah) sen satte jag mig vid datorn å sen gick jag ut å hoppa studsmatta :D

Lördag 30/5. Stall hela dan. Red Bob barbacka ut med Kristin å Wonder. Vi hoppade i skogen. Det var ASKUL det tyckte hästarna också haha. Sen har jag chillat hela kvällen och varit med Liuyi :D

Söndag 31/5. Har haft match mot Infjärden/bölebyn. Förlorade med 3-2. Orättvist tycker jag. Sen chill hela kvällen.

Måndag 1/6. Skola, sen inget. Typ dator haa. Sen for vi å städade på björx med fotbollen. USCHHH :(

Tisdag 2/6. Skola, chill. Hah vi blev intervjuade av tidningen EXTRA om att man ska sluta 6:an åså. HAHa det var ganska kul. =) Snart träning. PUUSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback