' Zzzz

2009-12-28 @ 01:23:49
Tjah, sitter typ och halvsover. Egentligen skulle jag och Amanda dygna, men hon banga kl 7. Då sov vi till 10 då klockan ringde, hon var ett jävla åskmoln vände på sig och somnade om, jag somnade också om då hah. Vi sov till typ 2 nåsånt, då gick vi upp och åt brunch med Katie och alla (A) Mys. Sen drog vi till stallle, egentligen skulle vi tolka men skidorna for av hela tiden så vi palla inte. Ponny var bäst! Sen for Amanda hem å jag till träning. Gick jätte bra faktist, spelade hela tiden kul! Sen for jag hem å åt tp, sen så gick jag och badade i 1 h hah, smsade med tp hela min kontaktlista (A) haha phettm.niceeeee :D Hah, måste tp gå på stan imrn men jag vet inte vem jag ska gå med (A) SMSA! <3 :D Annars så har jag och amanda i övrigt haft en 2 fina dagar :D <3 känner att jag måste lägga in en bild på mitt cepe till sköthäst (A)

 - kättbullähh <3

 - line photo..
Mwhihii såhär söt e hon (A) Pallar inte skriva mer
Pussåknull /s

Kommentarer
Postat av: a

aaawh, taack <33

margita (hennes andra medryttare) tog henne på foder :)

2009-12-28 @ 12:06:34
URL: http://aannaaw.blogg.se/
Postat av: emelie

va heter hästen ? :D hur stor? när blev du skötare? :D

2010-01-15 @ 22:26:12
URL: http://emelieieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback