' väääääldigt länge sen

2009-12-07 @ 19:33:02
Tju, det var ett tag sen men jag har verkligen inte haft lust att blogga. Inte hänt nå spec iaf så ;)

Måste bara svara på kommentaren nedan som Frida skrev:
Men fuck, tänkte iaf lägga in en bild med kommentaren. Jajja, somvanligt fuckar blogg.se så jag skriver vän kommentaren .

Frida skrev då ' hur gick det med My' och då svarar jag nu, det gick väldigt bra, hon var stel å lite sen men ändå fin. Som du kanske har förstått så har jag fortsatt att sköta henne och vi har börjat att gå frammåt, hon börjar söka sig nedåt mer och mer. Hon är även mycket mjukare i vänstersidan då jag jobbar mkt att ställa och böja :) Hoppas du blev nöjd med svaret! :)

Idag har jag inte gjort nå, igår var jag med Petter,Joar,Sanna och Felle, hos Felle, de var kul, fast sen blev Petter assur och droppa, utan att säga nå, sen idag på skolan fick jag reda på att han tp hade fått sår efter att Sanna(trorja) tp tissat honom ashårt, jag kittla han bara (A) Hah, jaja, skittråkig skoldag idag, läxförhör imrn, TEKNIK prov på torsdag med FITTAN (bigitta,MA och TK lärare -.- helt jävla fuckad i skallen asså.) Annars rätt chill vecka, stall imrn, SHIRINÄLSK kmr på Onsdag, sen på kvällen på onsdag träning, torsdag stall, fredag stall, lördag innebandycup som toveälsk kanske ska komma och kolla på hah x) Söndag, hopptävling, stallet, maskeradhoppning och L:D Ska kanske vara med på My. KUL! :D Tänker inte säga vad jag ska vara, för jag tror att några i stallet läser bloggen å dom ska inte få veta. Endast 3 st som vet ;) HAHa, jajja bilder kommer då iaf! :D Dehär blev förövrigt ett JÄVLIGT långt inlägg som jag avslutar med en gammal bild och en låt (a'




 - trogna uppvärmningslåten och en busslåt haha xd

kyssåsmeksänglek/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback