' JULLOV!!!!!!

2009-12-21 @ 23:37:00
TJAH :D Asså de var ett tag sen men jag har inte haft lust att skriva blogg (A)
UH discot i Lördags var SUPER! For dit med Ellen och Linn <3 Och då hade Ellen smsat med fel kille, haha FAIL :D <3 Jajja, for hem med Ewe tp 12. Duschade sen satte jag mig vad datorn haha. Sen gick jag å la mig å smsa :) Btw, på lördagen var jag me Hanna på stan. SUPER (Y) Hhahha, bara 2 julklappar kvar :P Kollade också när Luleå Hockey p96 spelade mot Sunderbyn p96 i A-hallen hockey. Det var kul ;) Hahh.. När jag kom hem åt jag tp åså kollade jag kläder. Sen drog jag till Ellen vid tp 6 :) Sen tagga vi till halv 8 xd Hahha. På söndagen vaknade jag av mig själv 9.30!!!!!!!!!!!!!!! -.- Fixade hemma till tp 4. Då trog jag ti hertsö IP och stod me Sanna å frös å såg när Nora,Tove,Petter,Ille å Cappe spelade hockey. Var där i tp 1.30 h. Jag höll på att dö seriöst. Sen for jag hem å gick på träningen. De gick INTE bra kan jag bara säga... INGEN ork alls -.- Jajja, for hem å duscha, sen dator/teve hela kvällen :P
Började 10.20 imorse, chill. Hade reflektionsdag hela dan. Sluta tp 12-13. Då drog jag hem å chilla. Sen tbx i skolan 18.00 för julavslutning. Var mys :) Sen tp dator/teve hela kvällen.



ÄNTLIGEN JULLOV!!!!!!!!!!
-Från oss alla, till er alla. EN RIKTIGT GOD JUL! <3

Snöigastrul/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback