' ;););)

2009-12-19 @ 00:07:18
Tjah, asså pallar inte blogga mkt. Slutade 11 idag , chill. Drog hem efter tp 45 min då jag pratade med mina vänner :') Sen tp dega i soffan tills klockan blev 15. Då bytte jag om till ridningen, hade teori -.-' När jag farit hem duschade jag sen så åt jag hemmagjord hamburgare MUMS! Sen drog jag å mamma å köpte godis ;) Sen tp nörda dator och teve. Julsmuts (julmust på rosa mendez språk (spanska lärare) ;)) och godis har följt med hela min kväll. Sen tp snacka jag med bäbejävul i tfn ett tag. Mys. Imrn stan me Hanna <3 sen se på hockey (luleåhockey-sunderbyn p96 ;) ) Hahha, ska köpa sista julklapparna och en klänning/tröja/linne att ha på julafton :) <3 Sen UH disco på kvällen! TAGGA :D Nu pallar jag tp inte skriva nåmer.

 - älska tröjan <3


Sånthär skrattar man åt om man heter Sara Åström och är trött



Hahahahaha den äger! :D <3

Puss/Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback