' :))))

2009-12-10 @ 22:13:31
Tjuh, var ett tag sen jag skrev men känner att jag inte riktigt pallar skriva blogg, så färvänta er inte att jag updaterar varenda dag eller så. Har så mkt med skola å stall just nu.. Går ganska bra med My fast hon var jobbig idag -.- Hah, imrn blire lektionsridning, känns som om det var jättelänge sen fast de var bara tp en vecka sen, men det är för att jag har haft My 3 ggr denna vecka så xd Hoppas jag får min lilla  (verner aka bäbis!) Imrn äre också innebandyturnering med skolan, blir tp den enda tjejen -.-' GAHH, elr Nora ska också vara med, fast hon går ju i en annan klass så .. Jajja, ska bara kötta så gåre bra, de enda dåligt är att vi ska vara på skolan 20 i 8 -.-' Haha, pallar inte skriva nåmer, lägger in en bild sen så pallar jag inte skriva nå mer ^^

 - innan fotbollsavslutning, gammal asså xd


Kyss/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback