280409

2009-04-28 @ 13:35:47
Tjah <3
Skolan började 08.20, klev upp kvart i haha. Fan vad jag har sovit dåligt på sistone, tänker pårej för mkt <3 Blev lite stress, kom 5 min försent :/ Heheh, aspinsamt, alla kollar bak, men bah, eheh förlåt att jag kom försent helt tyst. xD På morgonen vare EA tror jag hah. Sen rast, meswilliam börja böla när Johanna råka stöta ner hans keps på backen. Då kasta han ner hennes mössa xD Askul =) In 10, lite prat. Kjell läste högläsningsbok. Sen religion, har judendom. BLÄ säger jag bara. 10 i 11 vare slöjd. Är helt klar med mitt skåp nu. Gjorde också ett halsband. Det blev ganska bra. Bild kmr senare =) Mat 12.10, chillicorncarne m ris. Det var mellan gott. Slut efter maten. Cykla hem med Line. Gick ut med hund och satte mig vid dator. Hah, nu sitter jag här och lyssnar på musik,pix å äter chillinötter. GOTTIEEE :D <3 PUSsss skriver mer sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback