270409

2009-04-27 @ 20:59:15
Hejhej :D
Känner att jag egentligen inte orkar skriva blogg. Men måste väl för att hålla er uppdaterade om mitt *host* intressanta liv.
Idag gick jag upp 10 i 8 (var så himla trött, men det blev lite stress till skola. Tur att man kunde cykla. Annars hade jag kommit försent.) På morgonen var det eng tror jag? :'s Sen rast. Frukt, eng igen, sen sv.. Lunch, hem efter lunch (10 över 12.) Efter jag kommit hem, gick jag ut med vår nybadade hund. Sen gick jag till min 2:åriga granne Maja. Vi åt glass. Sen vid 2 var det dags för Maja att sova 'middag'. Jag 'sov' också, fyfan vad skönt xD Hon sov till ca:4 X'D Då gick vi upp, sen åt vi från Frasses. Det var gottii. SEn lekte vi lite och byggde med pärlor. Sen såg vi på teve lite. Vi åt lite yoghurt och sen gick hon och la oss ;p Läste två sagor sen var jag tvugen att springa hem i ösregnet :/ När jag kom hem hjälpte jag pappa att packa upp några matkassar. Sen satte jag mig vid datorn. :) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback