260409

2009-04-26 @ 20:23:59

Hej <3
Om tp en månad fyller jag 13. JIPPIII :D

Igår vakna jag kvart i 11. Slappa en stund i säng. Sen gick jag och åt frukost. Macka och Obóy elr hure nu stavas xD Sen tp dator. For till Nora vid 2 tror jag. For hem vid 5. Astråkigt -.- blä! Åkte till helen vid 6. Sov där. Kom hem idag vad 1 för hade fotbollsträning kl 3. På skogsvallen, en timma. Det var ganska kul =) Åt nå konstig fisk som inte gick att äta. Tog makresill elr vafan dt nu heter istället. Sen åt jag glass och hallon. Sen spela jag och mamma kort. Chikago, vann med 61, 19 (UTKLASSNING på höööög nivå!!!) HAHa, nu orkar jag inte skriva mer. Ska duscha Ajax efter 9 typ. HERREGUd, haha kmr att dö ;o Amanda får gå på min begravning, ingen mer. Pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback