240409

2009-04-24 @ 23:08:14

Tjah =)
Idag har varit slappdag på skola. Först såg vi film å tjockade godis å dricka. Sen slappade jag tp. Skulle ha EA, men var helt tom i skallen så gick till lilla musikrummet och spelade lite piano med bla linnea å moa. Det var kul. Fast väldigt segt ;o hah. Sen mat, dt var nån himla soppa som smakade rövhål :/ Rast, in. Kollade på nå Elevensval papper till 7:an.
1: Fri Textil- Jobba fritt med textil, tp sy kläder mm.
2: HK- Baka åde ;P
3: Inte valt än :)

Typ det. Kanske ändrar.

Just nu sitter jag bara och lyssnar på en massa olika låtar och äter äpple o godis å dricker saft. HAHAHHA nyttig jag är! =)
Idag har jag varit i skolan och ridit. (inte samtidigt haha.) tråk som fan i skola. DÖÖÖÖÖÖ ;o Kul i stall iaf. hah, segpåni Dunder. Skulle haft Pojken och Amanda Dunder, men lotta bytte :((:(:(:(:((:( FANFANFANFAN.. Jaja, nu orkar jag inte skriva nå roligt längre haha. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback