210409

2009-04-21 @ 17:34:39
Hej =)
Var längesen då jag inte haft tid att skriva blogg, försöker lista ut vem som har varit och skrivit på min blogg, funderar på att göra en ny. Men vet it vad den ska heta. Funderar på Saralinnea. Men om dt är upptaget tar jag nå annat. Ge förslag snälla <3<3

Håller på att ladda upp bilder från London på pix. Hah dt är 54 st som jag vill ska in. Har typ 283 som inte ska in hha :) Båda minneskorten fulla jaow. Endå har jag en massa andra bilder som inte är från London. HAha, får väl fortsätta lägga in nästa månad xD Sen måste jag namnge alla bilder tp, OJOJOJOJOJOJOJ............ HAa, kanske inte ska gå på träning, kände mig lite krasslig i går kväll. Får se, fint väder äre iaf! :D Idag har jag inte gjort mkt, skolaskolaskola. haha, gjort färdigt mitt skåp i slöjden hihi. Fast Anna har gjort 'sönder' dt. Limmet har lossnat, och hon var helt ofösiktig med den :(:((:( HAHA jag vill till stall.
Hoppas att annonsen jag och Ellinor svarade på blir nå. Sköthäst vettu =) Två Kallblod. Och elli ville att jag skulle sköta den på 160 å hon den på 146 ahha. Myra/Elefant. Elefant/Myra hahah skoja <3 =)
Har också mejlat till typ Skellefte ridklubb och kollat om dt ska bli nå läger i sommar. Jag å Shirin ska tp gå där om dt blirr :DD:D:D:D:D:D Hoppas att du får flytta hit gumman <3 
Jag har förresten klippt mig, dt var i London jag gjorde det. Blev kort men jag är iaf nöjd =)=) Pussåkram nu ska jag gå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback