040409

2009-04-04 @ 21:42:43
Heju :)
Skrev inge igår för jag var så jävla fucking trött >.< Typ stall,skola. Det tar på krafterna tyvärr..

Fredag: Skolan började 08.20 (somvanligt -.-) Sen tp matte, rast, frukt, eng, mat, nånting, gympa slut 14.20 (åhhhhhhh fan vad jobbigt, på en fredag och allt ;( .) Å jag är så jävla fucking brapå att skriva roliga inlägg (haha.)

Lördag: Störd hund väckte mig 07.00 för han var kissnödig >< Så jag gick ut med han sen försökte jag somna om. Det gick inte.. Jag gick upp vid kvart i 8, då åt jag frukost. Grööööt haha :D Sen bytte jag om, ringde Linnea och satte mig i bilen och sen for vi. Vi hämtade Linnea och sen bar det av mot Arcus.
Första matchen var mot SSK (för dom som inte vet så är det Sunderbyn.) Det blev 0-0
Andra matchen var mot MSSK (Munksund.) Det blev 0-1 till dom.
Tredje matchen var mor PIF (Piteå) Det blev 0-3 till dom.

Trött, orkar inte skriva nåmer nu puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback