Utkast: Dec. 16, 2012

2012-12-16 @ 00:15:04
Tjo ligger i sängen och lyssnar på musik. Dagen idag var bra, sov till elva eller nåt och då åt jag frukost, sen kom Helena som är en väl till familjen och jag och hon satt och prata till typ fyra, då började jag städa mitt rum och sen for jag och mamma till willys. Där träffade vi Emmy och Hanna och vi handlade mat och gotta till kvällen. Väl hemma hos mig lagade vi tacos och det blev gött. Sen gick vi till mitt rum och mös och käkade godis och snackade om allt mellan himmel och jord :D Det var mys.. Vi kollade även på nelly.com på klänningar osv :)
 
Imorgon vet jag absolut inte vad som händer :o Typ bara ta det lugnt eftersom jag fortfarande är sjuk :'(
 
 
kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback