' blame it on the music

2011-09-22 @ 22:21:35
Sitter å lyssnar på regnet som smattrar mot rutan och bara har det bra. Igår hände inget speciellt, gick från sista lektionen då min hals protesterade. Fast fick tröstbesök av min älskling efter jag sovit ett bra tag :) Var även och kollade på min träning igår och dampade lite med veven som vanligt :D

Skolan idag var chill fast rutten. Först slöjd, sen hem och sova sen upp till ormberget och gå milen. Jobbigt när jag hade så ont i halsen men jag krigade mig igenom den ;)

Sen var det hem och sova igen haha. Sen vid 6 drog jag till stallet och hoppade min finaste Sammy, gick helt bra :D <3

Har inte så mycket mer att säga, imorgon skola, sen hoppas på att få träffa min bäbis och sen fara till stallet :)
På lördag är det ju innebandyläns med 96orna, är asnervös men hoppas på att det ska gå bra :D

Ska typ sova



kyss/s

Kommentarer
Postat av: en av skådisarna^^

härlig video!!;D

2011-10-03 @ 18:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback