' I've had the time of my life

2011-07-04 @ 13:41:42
Tjuh, sitter å käkar fruit cocktail, najs. Helgen har varit finfin, gick obesegrade genom gruppen och vann kvartsfinalen, åkte ut i semin på sudden, väldigt surt. Förlorade även bronsmatchen på ett offside mål. 

Igår fick jag dock tröstbesök av en fin en, vi satt vi datorn och chillade. Han for typ 11, jag däckade klockan 12, helt slut var jag. Hade gått upp klockan 6 på morgonen, inte ok asså.. 
Sov till 12 idag, något skönt. Dock har jag fortfarande huvudvärk sen jag slog i mitt huvud i båstaket i förrgår :(

Nu ska jag dra igång lite musik och tagga barnvakt till mina två kusinbarn................................



snel unge

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback