' omg

2011-04-19 @ 16:04:59
haha shit fyfan vad jag har tråkigt, ska nog städa mitt rum, det behövs.. Söndagens fotboll då:

Första matchen var semi mot kiruna, vi förlora med typ 4-0 som alla andra matcher. Sen var det match om 3-4 pris och vi spelade typ bra fast vi förlora såklart ändå med 1-0 haha. Sen blev det att fara till arcus och kolla finalen för p15 mellan lira-LSK, lira vann på straffar då det efter full tid stod 1-1 sura LSK spelare haha. Sen for jag hem och typ duscha åde sen drog jag till g-stad å chilla :D Kom hem typ 11 å däcka direkt haha :D

Igår ringde malin och väckte mig 9 med kommentaren 'trodde du var vaken' och att jag väckte henne igår klockan 10 på kvällen hahah ungjävel. Så jag kunde inte somna om och låg bara och dampa med malin i telefonen. Lite senare på dagen blev det att fara till stan med sanna , först vart det att luncha på B-O:s sen chilla med Alfredoo den store och Hampus i parken i massa timmar haha. På kvällen blev det att fara till stan med sanna och vara med markus och wisten. Vi drog helt random till björx och parre den jäveln lurade oss att det gick en buss 55 fast det gjorde det inte så vi fick promenera :( Dock skönt fast det var så jäävla kallt :'( Brrrr. När jag kom hem satte jag mig i skype med lite folk och helt plötsligt kom det upp ett spöke i camen, jag kissade nästan på mig haha :( Gick och sov vid halv 3 och slockna typ direkt haha first time in history!

Idag vaknade jag typ 11 av mig själv och gick typ upp å duschade åde sen har jag typ suttit vid datorn hela tiden eftersom det inte funnits nå annat att göra :( Ska iallafall gå och städa mitt rum och hoppas på att tiden går fort tills det är träning! Sen kommer troligtvis Amanda hit och sover. Saknar den bruden :( 

Haha väldigt mycket att läsa men har inte orkar skriva tidigare ;)



kyss/s

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!:)

2011-04-20 @ 20:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback