' felåt

2010-07-12 @ 18:02:46
för dålig updatering, men varit borta/igång hela helgen så :D Varit med hanna, sett vm-final, haft TWILIGHT MARATON JAG SARA ÅSTRÖM F96 ÖRNÄSSKOLAN 7A/8A HAR SETT ALLA TWILIGHTFILMERNA!!!!!!!!!!!!!! av alla människor hahah lol. Fast hlr med alla Edward ÄR snygg hihihi :D Jag åh hanna satt å dreggla när han kom fram hihiih :D:D:D:D:D <33

E inte lite hyper, varit uppe hela natten inte sovit nå hahah bra :D <3 Fast kul somfan har vi haft iaf :D <3

Btw, när vi (jag alexx,sanna å nora) såg vm-finalen hejjade nora och sanna på Holland :o Medans jag och alexxx hejja på rätt lag, nämligen spanien. Så när dom gjorde mål sprang vi upp och skrek på balkongen SPANIEN I VÅRA HJÄRTAN normalt jag vet hihi :D

Sen när matchen var slut sprang vi ut på vägen och dansa ahhahahahahahahahhahahahahaha ;)

- ser ni vad jag har i pannan? om inte=

 - hihi busigt vah :D <3

ajja pallar inte skriva mer, lägger kanske upp filmer/bilder från vårat maraton!

Nu ska jag byta om till träning, kmr inte gå bra


kyss/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback