' fråga

2010-01-16 @ 14:19:59
Tja, måste bara börja med att svara på Emelies fråga:
 


Hästen heter Lilla My och är en liten C-ponny fast känns som tp stor D. Jag blev skötare å henne den 22 November 2009 och slutade på henne idag :( Men jag kännde att jag inte riktigt orkade med henne. Hon var lite som hon var i skallen!

Idag ska jag t hanna å sova hos henne (: De blir phett m. nice ;)

Igår var jag m. Karlsson, de var kul! :D <33333 Hahah :DD:D:D
Hade bby på ridningen igår, vi gjorde sluta längst långsidan, DE VAR SKITSVÅRT! Fast han var ganska duktig :') <3 Nu pallar jag inte skriva mer, lägger in lite bilder sen ska jag gå å sminka mig åde ;)

 - Jag å bby i sommras (09)

 - Jag å My i vintras hoppning (09)

 - åså en ego (10)

Kyssåsmek/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback