' tju

2009-11-09 @ 19:01:57

Asså jag har inte pallat blogga, men fortsättningen på fredagens inlägg är:
Efter ridningen for vi till Willys och handlade, då köpte jag ett hårspray och ett mousse av märket Fame :) Bild kmr ;) Sen så tp åt jag, sen for jag ti Tove :) vi var ute å snacka för de mesta <3 Sen for jag hem å gick å la mig. Hela lördagen var jag i piteå och spelade innebandycup som vi vann :) For hem sen så chillade jag hela kvällen å såg 'Get smart' och 'Mamma mia!' Sen gick jag till datorn och övertalade Amanda att följa med på UH discot! :D Det ska bli super! :) Igår var jag på Farsdagmiddag på Toscana :) Åt Pasta, gött <3 :D Sen for jag på innebandyträning.
Idag har det bara varit skola å chill, ska snart vara med Sanna å tove trorja :)

Pussåknull ;) /Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback