' jasså

2009-11-11 @ 16:47:02

Hann inte blogga igår för kom hem så sent från hockeyn ;)

När det inte var mkt kvar av sista perioden stod det 2-3 till HV71 å då tänkte jag att de e kört, fast då gjorde luleå 2 snabba mål å jag och Sanna tp dog, vi blev så jävla hyper glada så vi bara skrek å hoppa hahahhahahah xD Hade något ont i benen/öronen när jag kom hem ;) Träffa många fina människor där också, fett nice :D I första stod jag med Sanna,Tove,Emma,JohannaBo och Nora. Sen i andra så droppa folket å då stod jag med Sanna,Tove,Jocke å ngn Rasse elr vad han nu heter x') Vi hade skööööj. Sen i tredje stod jag Sanna och Tove högst upp med alla apor hahhaahhahahahahahahahahahhhahahahahahahahahhahahahha ;)))) Då halvdog man lite :p xd När hockeyn var slut var vi tvugna att vänta på att Guttans hockeyträning skulle sluta hhaha xd Sen for jag hem, sen tp gjorde jag nå sen gick jag å la mig.

Idag på skolan har vi inte gjort nå spec. Tp eng å sv å sånt. På HK:n gjorde vi muffins :D Bild kmr :)

Nu ska jag väl ta mig ngt att äta sen är det innebandyträning! :) Var ett tag sen om man säger så ;)

BTW, Jag e avis på Hanna som fått skolkatalogen. Å min kamera funkar tp inte, ska pröva ladda annas vet jag inte var jag gööööööör :'ssss heh.. *desperat* Aja, nu så ska jag försöka få min dator att sluta lagga sönder

PUSSSSSSSS/Sara

Avslutar detta inlägg med en helseriös bild på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback