' hyperaktiv förlåt

2009-11-03 @ 17:00:01

HEJHOPPSNOPP :D HAHAHH, jag och Amanda hade kul i helgen lalal å jag e hyper speeeeedad för när hon sov så gick vi å la oss halv 6 å vakna 10 och gick upp tp 11 hahha xD Vetinte vrf jag berättar detta men det är väl bara att jag e stolt elr nå jag vet inte ;o xd Idag har jag tp varit i skola, usch. Sen tp inget, ska kanske fara till bästemelie sen <3 Fan vad jag saknat lillgumman <3333333333333333 Jaja, nyss var jag bäst för jag hittade min kameraladdare, måste ju ha dagens outfit om ni vill ha de. Släng en kommentar om de! :D  Just nu sitter jag å mobbar moa på msn för att jag e cool å inte hon :D Hah skojja :D Nä nu ska jag ta och mäta mitt Tevebord,

KYSSÅSMEK/Sara


- tp jag just nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback