' helu

2009-11-06 @ 20:27:24
Tjatja :)
Har inte bloggat på ett tag men jag är väl helt enkelt för lat mwahahha :D
Det var faktist Amanda som tvinga mig (A) Idag har jag haft skola, hade hål i 2 h och 5 min IGEN hade det igår också xd Men aja, idag for vi iaf hem till mig å käka nudlar :D Och igår var vi hos Sanna :) Och med vi menar jag: Jag Linnea och Sanna :) Sen vare nå skittråkiga lektioner sen slut halv 4 -.- For hem å började tp byta om på direkten. Fast sen fick jag veta att mamma skulle sjutsa, och hon kom tp 10 över, och tog 10 min på sig att byta om å shit. Sen kunde inte kvinnan gasa -.- Tp 40 på 70 väg. Aja, inte klaga, elr kanske bara lite men ;D Haha, hade Sammy :) Segaste hästen i stallet, tar inte spö ;o haha. Men han gick ner ibland ;) Men måste duscha, sen ska jag va med Tove <3

PUSSSSSSS/Sara

Kommentarer
Postat av: amanda

duktig du är :)<3

2009-11-06 @ 22:42:24
Postat av: stina

nog kan jag fixa nåt allt ;)men vad vill du ha?

2009-11-08 @ 19:08:14
URL: http://stajnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback