' fan

2009-11-24 @ 19:47:45
FAN VAD BLOGG.SE SEGAR -.-

Jajja, sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag inte riktigt förstår mig på Malin K, hon sitter och trakasserar mig hela tiden, heh.. Hon har inget liv den flickan de kan jag då säga!!
Idag har jag varit med snyggfelle <3 Vi har haft lite kul ;') Haha,, 'lucky meeeeeeeee' hahah, bara Felle fattar ;) xd Sen har jag bara tagit de chill, igår var jag med älsktove, vi gick tp å sålde kakor :D HAha, kul vi hade ojojoj.

Fan vad jag blir rastlös utan tfn, brukar få låna mammas tel när hon kommit hem från jobbet, så ni kan ju smsa ändåååå :D Jajaj, nu har jag inget att skriva lägger in en bild och en låt så får de bli slutet på detta inlägg


 - älskipälski <3





Kyssåsmek/Sara

Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTA MALIN!

nädå sara, jag har ju inget liv, nädå. sure -.-

2009-11-29 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback