' ett tag sen

2009-11-21 @ 22:37:11
Ja de var ett tag sen jag blogga men jag har verkligen inte haft lust.
I Tisdags var jag med Sanna,Petter,Kylan å Ilaman, fast först var jag och Sanna hos David i tp 20 min, sen for vi till Petter haha xD Det var fett sköjj.. UÄÄÄÄÄ hahhahaha, endast Sanna petter,ille å kylan fattar ;)
Onsdag, träning, gick bra (Y)
Torsdag, ridning, hoppning, sen blev de att vara med Kylan,Sanna å MalinE <333 KUUUUUUUUUUUUL :'D
Fredag, vara med Petter å Felle (som pappa förövrigt trodde hette Pelle när han fråga vilka jag var med hahahhahaha) sen ridning, hade Malte. Gick ganska bra, seg häst, less -.-' DISCO PÅ UH, UNDERBART! Dansa 4 h i sträck ;) <3 Sen sova hos Tove med Jäffu <3
Lördag, stan med Hanna ett litet tag, sen hockey :'D Luleå vann med 2-1 (Y) Tp chill, är så jävla trött, seg, tidig kväll trorja, sitter och tjockar tårta, de e ju bra med tanke på min lilla runda mage ;o Pallar inte skriva..

Btw, imrn ska jag ta baconvaccin å prövrida medryttar pålle ;)
Kyss/Sara

Kommentarer
Postat av: frida

hur gick det med my ? =)

2009-12-04 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback