' :))

2009-11-12 @ 19:44:59
Tju! :)
Har just fått reda på att jag kanske ska ta svinvaccinet på måndag :'s Vill inte ta innan UH :(

Aja, skoldagen har varit helt OK, vi slutade 14.20 , Sara gilla haha :D Gick hem med Jocke å Sanna, lovely :) <3
När jag kom hem så tp såg jag teve och värmde mig, hade bara strumpbyxor på mig när jag gick hem å de var tp 7 minus ;'s Sen var jag duktig och plockade ut från diskmaskinen :D Hahah (Y) Sen så tp gick jag ut i kylan med hunden, han var cepe ;'o Sen så tp åt jag, lax :D MÖMMA <3 Sen tp teve å sen dator :D Ska också få mamma att beställa biljetter till SAIK matchen :) Nu vet jag inte vad jag ska göra, JO jag ska försöka få igång min kamera!

Kyssssss/Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback