' (:

2009-11-02 @ 17:10:21
TJU ;D
Sitter här och kollar på bilder från fotbollsavslutningen och lyssnar på davidsspotyfi lista hahha xd Den e, ehm, riktigt bra, tp, kanske , eller hahahhahaha x') Men de e tp 'FAR, JAG KAN INTE FÅ UPP MIN KOKOSNÖT' åså hahah så ni kanske fattar (A) Sen ska jag kanske vara med Linnea vi får se :) Imrn ska jag kanske på stan med Sanna :D Hon ska köpa partybyxor hahahhahaha :D Nä men jag vet inte, e lite speedad just nu (A) Vetinte vrf x') Kanske de e musiken som påverkar mig elr nå, just nu lyssnar jag på:


och som ni kanske förstår är det tavids lista haha xd
Aja, nu ska jag försöka övertala Linnea att komma hit x)
KYSSÅSMEK DETTA E INGEN BARNLEK/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback