' duvet, nåt

2009-11-14 @ 22:15:41
Tjuuuu :D Idag vaknade jag av klockan 11 då gick jag upp å åt frukost, sen satte jag mig vid datorn, sen tp åt jag lunch sen for jag med Hanna och hennes söta lillkusin (?) till teknikens hus xD Bilder kmr! Sen så for vi till Ica på Porsön å köpt pyttelite godis xd Sen for vi hem till Hanna och tp sminka oss roliga hahha xDDDDD Bilder kmr där med ;) Sen så tp var jag där ett tag, sen for vi å fixa i stallet, sen for jag hem ;) Nu har jag inte gjort nåmer :)

 - de blåste ;o

 - En väldigt söt och koncentrerag Engla :)

 - HAHA

 - Seriösast av alla (Y) (A)

 - She's killing me ;o

 - H3h3 xd

Åså en snygg egobild på mig ;) NOOOOT


Kyss/Sara

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, du och Hanna va? xD Snyggaste bilden var ju när hon dödade dig! xD Är du mycket skadad? x))

2009-11-18 @ 15:50:05
URL: http://nennez.devote.se
Postat av: sara

hahhaah jo de e jag å hanna. Nä bara lite (A)

2009-11-21 @ 22:30:00
URL: http://sarahhzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback